Discussions au sujet de NI LabVIEW

annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Bitfile dynamique cRIO

Bonjour,

 

J'essai d'utiliser "Ouvrir une référence à un bitfile dynamique" , lorsque je met le chemin du répertoire contenant les bitfiles , aucun fichiers n'est trouvé.

Le chemin que je rentret, se trouve sur le PC hôte, je suppose qu'il faut mettre le chemin du système embarqué (cRIO-9063) , comment connaître ce chemin où se trouve les bitfiles ?

Merci de vos conseils !

0 Compliments
Message 1 sur 3
767 Visites

Currently when you build a VI the bit file path is stored as relative (you can see it in the project XML). This means if you change the project location either:

 

  • Moving machines.
  • Checking in and out of source code control on different machines

You have to recompile the FPGA to use VI mode or run interactively. It seems the bitfile could be stored as a relative path like all VIs in the projects.

Check out the new Open Dynamic Bitfile Reference function to reference an FPGA bitfile by path at run time when communicating with an FPGA target. Using this new function should entirely mitigate the problem... If I understand your idea correctly. Just use the Application Directory node (or whichever node is relevant) and build the path at runtime.

 

CLA
0 Compliments
Message 2 sur 3
757 Visites

I know, a "FPGA Bitfiles" directory is created in the same location as the project. But it doesn't work, putting this path.

0 Compliments
Message 3 sur 3
744 Visites